Starter opp igjen denne tråden nå. Denne måneden har det vært så sykt mye, at jeg klarer ikke å begrense meg til ti låter. Føler at alle disse krever sin plass i dette innlegget, så det blir intet mindre enn FEMTEN låter denne gangen!
Iyaz - So Big
Meget bra låt av Iyaz. Rolig og fin
Chiddy Bang - Opposite Of Adults
En stund siden jeg startet å høre på denne låta, men den er uansett råkul fortsatt
Michael Mind Project - Feel Your Body
En av Michael Mind Projects beste låter, synes jeg. I tillegg synes jeg musikkvideon er ganske kul. Helt klart ei bra låt.
Trey Songz - Already Taken
En chill låt som jeg enkelt og greit DIGGER!
Michael Warren - I`m So Over It
Rimelig fersk låt fra en artist som jeg aldri hadde hørt om før jeg hørte denne låta. Litt mer boyband-preget låt. Anbefaler uansett å høre denne
J. Rice - Not Let Go
Noe i samme sjanger som forrige låt, men litt mer RNB-preg over denne. En av mine desidert favorittlåter denne måneden og en av de jeg har hørt mest på.
Ben Preston feat. Susie - Remember Me
Typisk sommerlåt som man kan ligge å høre å mens man chiller på stranda
Stan Walker - Black Box
Har begynt å like denne artisten skikkelig godt! Har flere gode låter, og dette er min favoritt. Behagelig og fin musikk å høre på.
St. John`s Dance - The Plot
Dette er ei låt som jeg dedikerer til Haugen6. Håper han liker den
Alexandra Burke feat. Pitbull - All Night Long
Rett og slett en sinnsyk partylåt! Kan ikke beskrive hvor godt jeg liker den låta her
3OH!3 - Touchin On My
Ny låt fra 3OH!3! Legg spesielt merke til lengden på låta! 3:03
The Temper Trap - Fader
Relativt ny låt fra dette Australske bandet. Kom ut i februar. Jeg kom over den først for noen få dager siden. Bandet skal også spille på Roskilde i sommer, for spesielt interesserte. Verdt å sjekke ut!
Travie McCoy - We`ll Be Alright
En sniktitt på hva vi har i vente på Travie si plate som kommer ut for salg i juni. Brukbar låt.
Detail feat. Ke$ha - Krazy
Digger denne låta! For de som har hørt Ke$ha - Want U Bad, så er det kanskje noe kjent med den låta her Uansett, bra låt
G.K. Project & Lance - Cold As Ice
På tide å runde av mai-måned. Og hva passer ikke bedre enn en skikkelig brakavslutning? Skru opp volumet så mye det er verdt, og hør på dette
Relativt rolig låt med litt trøkk i som jeg synes er bra.
Jay Kay - Princess
Låt som det er brukbar partyfaktor i. Liker denne
Superstars feat The Supremes - You Keep Me Hangin` On
Kul låt som kom ut nå på nyåret
Love Generation - Love Generation
Debutsingelen til det nystartede jentebandet Love Generation. Fengende låt!
Chris Brown - Matrix
Ny singel fra Chris Brown. Chris Brown har virkelig vokst hos meg etter at han kom med sitt nyeste album, og denne singelen synes jeg slo an
Robert Ramirez - Sick Of Love
Stjerneskudd!
Kevin Rudolf feat. Rivers Cuomo - Must Be Dreamin`
Som mange har fått med seg, har Kevin Rudolf nylig kommet med nytt album. Min favoritt på dette albumet (som forøvrig heter "To The Sky") er denne låta.
Madonna feat. Akon - Celebration (David Guetta Remix)
Her blir vi kjent med en annen side av Madonna. Synes samarbeidet med Akon og Guetta fungerer knirkefritt