Kom på en grei idè i stad. Denne tråden vil nærmest fungere som en musikkblogg fra min side. Jeg vil variere hvor mye jeg kommer til å skrive, men jeg kommer til å komme med masse musikktips og anbefalinger som håper kan fallei smak hos flere av medlemmene her inne. Jeg oppretter et innlegg hver måned i denne tråden, så kommer jeg til å legge inn musikkvideoen til mine topp 10 låter hver respektive måned. Det kan også hende det blir endringer i hver enkel måned etterhver som tiden går. Til slutt i måneden vil jeg ende opp med de mine ti låter som JEG synes har slått an best hos meg. Derfor lønner deg seg å følge med med jevne mellomrom i denne tråden!
Det er helt greit med kommentarer i denne tråden, men jeg vil helst ikke at andre enn meg skal legge inn låter i denne tråden.
Om noen har tips eller ønsker om at jeg skal legge ut en spesiell låt her, så send meg en PM.
Jeg starter denne måneden med Akon`s kjente låt Troublemaker. Digger denne låta, spesielt fordi at jeg liker stemmen og den herlige flyten og roen i stemmen til Akon i denne låta. Jeg synes også teksten er veldig bra skrevet. Denne låta er kanskje den jeg har hørt mest på den siste uka.
Nick Lachey - All in my head - låta som kom ut nå i andre halvdel av 2009. Utrolig herlig sang, en av Nick sine beste vil jeg si.
Chris Brown - Crawl - en av låtene fra Chris` sin nye plate Graffiti som også kom ut på slutten av 2009. Anbefaler hele dette albumet i sin helhet, for det er noen fantastiske låter på denne plata. En av de er Crawl. Kommer kanskje tilbake til flere låter fra Chris Brown senere.
Ke$ha - Hungover - en av hennes låter fra det nyeste albumet "Animal" som kom for noen dager siden. Synes forøvrig dette er den eneste gode låta på dette albumet.
Chris Brown - Pass Out - en annen låt fra Chris Brown sitt nye album. Denne sangen har i likhet med Crawl, kommet altfor mye i skyggen av hiten I Can Transform Ya, en låt som jeg ikke liker i det hele tatt. Spesielt referenget på den låta her får jeg gåsehud av!
Craig David - Insomnia - ikke akkurat en ukjent låt. Kom vel ut i 2008, men jeg spiller den titt og ofte hjemme i stua fortsatt. En selvskreven partylåt.
Taio Cruz - Falling In Love - en av mine desidert favorittlåter av Taio. Nydelig låt.
Daughtry - No Surprise - etter min mening den beste låta fra deres nyeste plate som ble utgitt i 2009. Daughtry skuffer aldri, og nok en gang får vi en hit som blir spilt altfor lite her hjemme i Norge.
Akon - Nosy Neighbour - heftig låt etter min smak! Liker den utrolig godt! Jeg spår at denne når sin storhetstid her i Norge til sommeren.
Lifehouse - Halfway Gone - god gammeldags jentemusikk! Men jeg liker det. Lifehouse har mange bra låter, og deres nyeste singel er intet unntak. Bra låt!
Ja, fy faen! Jeg fant den faktisk her om dagen da jeg søkte på "Akon 2010". Han har mange nye låter, men har ikke funnet mange bra til nå. Dette er nok den beste, og den er bra!